Honey Love B

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Nurul Ayy Nina Binti Nor Asmawi

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

effa birthday

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

NUFFNANG

Friday, April 2, 2010

Week-Eleven

Alhamdulillah..Alhamdulillah...Alhamdulillah!!!

Amin, sehingga skang, alhamdulillah..bb dlm keadaan yg amat sihat sama mcm umminyer;-)

Minggu ni, bb mcm biasa..xde perubahan atau kesakitan yg jelas. Mungkin memahami umminyer sgt sibuk melakukan tugas.

This week started wif so many "not good2" situation...

Pagi2 subuh, my fren anta msg..ckp dia bleeding...bb dia ms tu dh 4 weeks. Im so shocked. Cause i know her feelings. Tu je msg aku dpt dr dia...aku kol, dia tak angkat, aku msg..dia xbls...maybe sbb dia g jupe dok. But im so worry, so i msged her hubby. Then, baru tahu cerite sbenar...may be dah xde kot bb tu..sbb dia dh period mcm biase. Tapi aku harap dia terus tabah, berdoa n think positive. its must be a reason behind all these.

Then, my fren yg blom kawen lak msg..she got real bekpain...sampai tak leh jln. Sgt2 kesian kat dia sbb..aku mmg tgh bekpain pun..so i know how hurt it is. Tapi doc ckp tu muscle pain je.

Ntah la..kdg2 aku rase semua ni bhgian masing2. Allah dh tetapkan kite dpt ape yg patut kite dpt.

keje aku byk sikit minggu ni, di akibatkan semua kerja perlu didokumentasikan. kadang2 aku rasa mcm rigid sgt. takkan consult student takat 5-10 minit pun nk tulis. Tu belom kene menjawab dgn setiap soalan yg bakal ditanya tentang tindak tanduk kita pulak.

Dh mcm xde kepercayaan antara satu sama lain. Nape yg buruk tu selalu nampak..yg baik tu tak dihargai??...

Yang team Mat126 dpat naikkan passing rate n turun kan failure rate sampai 70-30..tu ada nampak?? yang nk kene ajar student yg 3 kali repeat paper yg sama..ada nampak?? jgn la simply tuduh lecturer xbuat kerja. kami ni nk mark assginments, quizzes, tests. tu blom masuk nak wat soalan lain bg student yg xamik asessments pd waktu di tetapkan sbb mc la, sedara meninggal la. Tak masuk lagi nk wat warning letter lagi...DTR...Gerakusahawan...Lab bukak lambat...

stop2!!! aida sudah merepek...

nnt smbung...

ni hanya luahan hati saya...

setelah seminggu berhempas pulas...dan melihat ***** yg diberikan sgt2 xmemberangsangkan.

pada sya..guide kami wat kerja..not just make an order...

renung2kan n selamat beramal...:-)

p/s: bukan post ni patut citer pasal bb ke??

No comments:

Post a Comment