Honey Love B

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Nurul Ayy Nina Binti Nor Asmawi

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

effa birthday

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

NUFFNANG

Thursday, February 17, 2011

Rindu~part 1.0

Dalam kesepian malam,

Memandang sepi wajah anak dipangkuan

Meneliti raut suami


 

Huh..satu keluhan dilepaskan

Apa yg berat di minda mu Nurul Aida?


 

RINDU

Ya aku merindui sesuatu

Aku rindu dia

Aku rindu kegelisahan menanti dia

Aku rindu kesedihan saat dia berpergian

Aku rindu suara dia

Aku rindu mesej-mesej dia


 

Aku rindu kehidupan aku yang dulu

Riang gembira bersama dia

Suatu waktu yang paling melapangkan dada aku

Hanya ketenangan fikiran yang aku rasai


 

Satu fasa yang mengubah hidup aku

Fasa halal


 

In Memory~ 19 June 2009- 21 Oktober 2010~


 

No comments:

Post a Comment