Honey Love B

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Nurul Ayy Nina Binti Nor Asmawi

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

effa birthday

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

NUFFNANG

Monday, June 20, 2011

Anniversary's celebration. Celebration ke?

Salam,

Hye u ols. Happy Monday!! Arini bila aku bukak blog, berlambak2 org citer pasal father’s day. So aku pun nk la story pasal “father”. Tapi bukan abah aku tp pasal walid Nina. Hihi..Tapi bukan sekarang la..tgk la, karang ke..esok ke…bile aku ada mood..kehkehkeh

Semalam, adalah hari ulang tahun perkahwinan aku n en hubby, Asmawi yusof. Xde sambut pape pun, sbb we ol dh sepakat sambut ms kt Cameron haritu. Giler advanced kan? Hehe

Sabtu tu, parent aku balik kg kt nismilan, aku pun balik gak. Tapi, Ahad tu hubby kene balik Melaka sbb de keje. So dok la kami 2 beranak kt kampong ditemani atok, mama, mak yang n pakchu Nina ni.

Nak dijadikan cerita, aku mmg dh bw semua peralatan nk buat trifle. Saja buat mkn2 sbb father’s day n anniversary. Dh siap semua, aku pun simpan dlm fridge. Xsabar nk mkn lunch karang.

Rumah kampong aku ni rumah tinggal. Sbb my both grandparent dh xde. Rupe2nyer ahad tu, TNB matikan letrik sbb nk pasang apa ntah. TNB dh bagi notis..tp dh sah2 la kami xtahu kan. Sabar je la aku. Panas tau sampai ke petang. Kalo dh panas cenggitu, mahunyer si Nina ni nk tido. Dia dok main je. Panjat sana, panjat sini. Nk langkah longkang. Bila dh dpt berdiri stabil, Nina lepaskan tgn..cuba berdiri dan imbangi badan. Dpt la dlm 5-7 saat. Hish..wisau aku. Kalo atas katil ke, carpet ke..ok lagi. Ni atas simen..berdentung je bunyinye. Aku takot kepala dia je.

Ms lunch tu, dh mkn2..tibe la ms nk mkn trifle aku. Sedap mmg sedap..tapi apsal lembik semacam je.Oh alamak..mmg la trifle tu dok dlm peti 4-5 jam..tapi apa pekdahnye kalo xde letrik..haish…tension aku.

Petang tu kami dh ready nk balik Melaka. Bile hubby dh sampai, trus masukkan brg dlm kete.Masuk je kete, Nina trus terbongkang..hihi. Sian Nina. Dh kepenatan bermain. Balik tu kami g drive-tru McD. Hubby amik GCB, aku amik double cheese je. Pastu we ol balik umah. Kami pun join Nina terbongkang sekali. Haha. Mcm tu la kami spent annibeseri day kami smlm. Langsung xde yg spesel. Hihi..apa2 pun, aku sgt bersyukur sbb usia perkahwinan kami dh masuk 2tahun. Tahun ni, insyaAllah akan ada org baru lagi. Semua tu, membuatkan aku gembira, bahgia dan berkembang hati. Alhamdulillah.







No comments:

Post a Comment