Honey Love B

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Nurul Ayy Nina Binti Nor Asmawi

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

effa birthday

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

NUFFNANG

Tuesday, June 14, 2011

pening la..

salam, hai uols..

skang ni aku tgh pening...sbbnyer baju raya aku blom bertempah lagi. Biasanyer aku anta kat tailor aku tu..tapi ini jam, dia dh xmo angkat phone lagi. Ada ura2 mengatakan dia dh keje kt butik..so xmenang tgn la dia nk jahit tempahan pelanggan sendiri.

Ok la..aku nk la carik tailor lain. Ibu aku suggest, anta kt kampong. So, aitu, ibu bw la kain aku tu ke kakpong..Alahai..rupe2nyer..ibu bw baju contoh je..kain yg nk ditempah tertinggal kat KL. Ntah bile la nk anta kain tu ke kampong...

Kalo ukur badan, senang je..memana pun aku leh anta sekarang. Tapi ni nk wat bju preggy..aku sgt mementingkan keselesaan.

Korang rase kalo baju ready made utk pakai pd hari2 biasa, baju ni ok tak?? Tgk mcm selesa je. Kain dia lycra.







No comments:

Post a Comment