Honey Love B

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Nurul Ayy Nina Binti Nor Asmawi

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

effa birthday

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

NUFFNANG

Tuesday, August 23, 2011

Berbuka di MiCoST

Salam,

Hari ni sy sgt lemau...bukan kerana mood raya yg dh melonjak2 dlm diri ni..tapi sbb "kurang" bersahur pagi td.

Semalam, kami berbuka dgn kurma. After magrib baru gi mkn kat DIMA..(again??) tp tetibe perut aku cam full..nk muntah. So xde la aku sumbat daging2 kabsa kambing tu beria2 yea. Selepas itu, aku mendesak hubby g Mydin cari pampers Huggies biru Nina (dh pampers, huggies plak??) sbb aku dh xlarat nk membasuh cloth diaper Nina. Nina ni tgh beralih bulan..dok ciiir..cirr...cirrr je kejenyer. So, terpaksa la hubby pospon terwarihnye.

Bila dh ke Mydin..haruslah tidak membeli pamper shj yea..Rembatan mlm tu hampir mencecah RM100. Insaf sekejap. Niat terpesong!! Terpedaya ngn gelagat org lain bershopping. Mydin di MITC ni..ada standardnyer sendiri..kalo tgk parking..kalah parking kt uptown Cheras tu. Sbb kt sini mcm2 ada.

So, balik mlm tu, pas tidokan Nina..aku bersilat kt dapur membelah ayam seekor menjadi beberapa bhgian. Aiseyman...Nk siang ikan pon terkial2..nikan pulak siang ayam??

Xpelah rezeki jgn di tolak..ayam ni hubby dpt dr ladang ayam..so mmg dia xpotongkan...Pas dh potong ayam lebih kurang nampak bentuk ayam..aku masak nasi n tdo.

Sekali..bangun pg td dh kol 5.40..adoyai..mana sempat nk masak2. Aku mkn nasi+serunding+kicap n 2 cawan air kosong.

Hubby mkn kurma n air kosong + 100plus.

Alahai..sian hubby sy.

Ini hari ada mkn2 kt opis..sy nk mkn ngn byknya. Sbb sy lapo...hikhikhik
Tapi xtahu hubby nk ikot ke tak..sbb hubby sy ni penyegan org nya.

Ntah apa aku melalut2 ni..nampak sgt lapar..hikhikhik



No comments:

Post a Comment