Honey Love B

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Nurul Ayy Nina Binti Nor Asmawi

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

effa birthday

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

NUFFNANG

Friday, September 9, 2011

Cerita Raya #3

Salam,

Cerita ni stat dr b4 raya lagi. Adalah nk dekat seminggu b4 raya, punggung aku sebelah kiri ni sakit. Sengal. Bisa. Nak jalan je mesti sakit. Tapi aku xtahu la nk buat mcm mana. Kalau letak minyak panas pun xterserapnyer sbb kusyen aku nikan tebal n empuk. Kalau suh hubby yg urut..ehm..kene upah "menda" lain la jawabnyer. kalau siang hari jgn harap dia nk urut..katanya takot kene ganti 3 bulan pose..woha. Makanya..xpenah la hubby urut.

Yg aku igt2..sakit ni maybe sbb aku penah jatuh bilik air ms ngandung Nina dulu. Ms awal2 preggy this time xla sakit..maybe bile tulang punggung dh melebar..baru rasa sakit kot.

Ms hari2 awal kt umah MIL ok lagi. Still leh tahan lgi..tp mybe sbb aku nk kene kejar anak aku ke hulu ke hilir sejak dia pandai jalan ni...ditambah ngn kene menyangkung cebok montot Nina yg asyik terberak je...ditambah ngn perut aku yg dh besar ni..ditambah duduk dlm kete lama2. Akhirnya pada raya ke2..hampir nk menitik air mata ni bila kaki memiijak anak tangga. Bisa dr punggung sampai ke peha.

Esok tu mok sah dtg nk urut biras aku yg baru abis pantang. Aku pun minta la moksah urutkan aku. Beria2 dia tekan montot aku...sakit siot. Aku xpenah menjerit kalo org urut aku..tp kali ni..arghhhh..xtahan!!

Pas dh siap urut..aku pusing badan ke arah keadaan menelentang..berpoluh2 org tua itu mengerjakan montot aku. Dia kata urat tu dh keras sbb aku xurut sebaik sj lepas jatuh. Ni dh setahun lebey baru nk urut..susahla sikit. Dia suh g urut lagi nnt.

Moksah ni baik..ms DEC2009 aku minta dia urutkan peranakan aku. Tup2..Jan 2010..trus lekat si Nina. Then Feb 2011 aku mintak dia urut badan sbb letih jaga anak kecik...tup2..Mar 2011 letak lak bby ni. Alhamdulillah rezeki. Ni pun b4 dia urut aku..dia usap perut aku, dia tnya,

"ada isi ke?" hoho senyum2 simpul je aku n hubby.

okay sambung balik. Masa dh petang tu..aku g mandi..aku tgk montot aku lebam birat. Haha..kesian lak bila igt berhempas pulasnya mok sah urutkan aku td. Tapi alhamdulillah pas 2-3 hari diurut, dh xsakit dh. Alhamdulillah.

Sakit ni jugak la antara penyebab aku xhepi sgt raya ni.


No comments:

Post a Comment