Honey Love B

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Nurul Ayy Nina Binti Nor Asmawi

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

effa birthday

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

NUFFNANG

Tuesday, May 31, 2016

TIPS DISAYANGI RAMAI



Assalamualikum semua


Harini mood agak baik sedikt, badan ada sihat sikit, masa ada free sikit. Alhamdulillah.
So, hari ni saya nk share sikit pasal tips untuk disayangi…bukan takat suami je, tapi semua orang InsyaAllah.

Dulu…dulu lah..lama dh kot. Zaman2 anak dara. Saya suka perfume. Terjebak dengan perangai aunty saya yang suka belikan sy perfume. Bila dah kerja, spend la sikit untuk perfume.

Tapi…bila kahwin. Husband hadiahkan perfume sebagai hantaran…Guess Mariacano. Tu la last perfume saya. Sebab baru 6 bln kahwin, sy dh preggy. Pastu xleh bau perfume tu. Husband plak cakap, selagi x abis perfume tu, xleh beli baru sbb membazir.

Dah tu, kalo ko 3 tahun berturut dok mengandung je, mmg x abis la kan perfume tu. Ni dh masuk 6 tahun, ofkos la dh expired. Kan ke sayang tu.

Saya sgt cerewet dgn pefume. Saya xakan beli botol besar kalo saya x puas hati dengan baunya. So, sy byk beli yg inspired perfume jenis roll on tu kt shopping mall. Harga dlm rm10-rm15. Tapi…bau nyer xtahan lama. Nak beli yang original…memang mampu tengok je la. Perangai mak-mak kan…selalu fikir…”kalo rm300 beli perfume, baik beli baju anak”. So, memang saya xde la perfume yang botol besar. Semua nyer tester roll on, yang at last, sy bagi kt adik2, or kawan2 sbb baunyer x long lasting.


Tapi…sejak kawan saya perkenalkan Dexandra dengan saya, saya dah tak toleh kebelakang lagi. Dexandra la perfume dihati sekarang. Mula-mula saya beli tester Moon Sparkle by Escada. Balik keje, dah mandi. Bau masih ada lagi. Husband balik kerja tanya, apa yang bau wangi ni? Saya cakap bau ape?

Masa dah abis solat Magrib, ms saya cium tangan hubby, dia kata. “Honey la bau wangi tadi. Pakai ape?” Saya cakap la Dexandra, kawan jual. Yang kecik je beli.


Esok tu, saya trus google pasal Dexandra. Memang sejenis perangai kami laki bini, suka menggoogle. Rupanya hubby pon buat research pasl Dexandra. Hubby kata, why not saya jual Dexandra. Sbb kami tgk marketing dia mcm best je. Saya byk tanya kawan saya yang jual Dexandra tu. Mula-mula, saya tolong dia jual. Lama2, sy pon join jadi ahi. Hehe

Kenapa saya join Dexandra?

# Isi masa lapang

Sejak sy sakit, ms sy byk terbaring atas katil sbb lenguh. So, sy suka main hp sambil baring2. At least ada jugak benda manfaat sy buat kalau sy terbaring main hp tu. Boleh masyuk $$





# Produk ni bagus. Tahan lama
Saya dh try dan saya sgt suka dgn produk ni. Harga mampu milik, bau ada macam2. Bau2 yang terkenal di international. Dab baunya 90% sama. Betol. Tak tipu. Tu pasal saya kata, saya jual sebab saya yakin produk ni berkualiti dan boleh jual.


# Boleh beli byk haruman dan tukar-tukar pakai.
Kalau beli yg original, botolnyer besar, 100ml. harganya mahal RM300. Nak pakai byk, sayang. So setahun la tak abis2 pakai. Tapi dengan Dexandra, botol kecil 35ml, harga murah RM65. Pakai 3 bulan dah abis. Dah boleh tukar bauan lain. Xde la bosan dengan sejenis je. Nak beli 2 pon xpe, sbb murah hehe



Ni antara kelebihan Dexandra

DE'XANDRA Perfumes adalah

✔Perfumes EDP
✔TAHAN LEBIH LAMA Setanding Produk Antarabangsa yang original
✔Ketahanan baunya melebihi 8 jam dan ke atas
✔jika baunyer serasi dengan pemakai ia tahan sehingga 1 - 2 hari pada pakaian.
✔ Produk bumiputra (halal)
✔ Mudah di bawa ke mana-mana (ringan)
✔ Pati Original & Alkohol First Grade
✔ Boleh di bawa solat
✔ 35ml

Sape yang minat nk try pakai, nk try jual. Boleh refer

FB: kasih hati

IG: aidadexandra

Whatapp: 0125089894

Memang x menyesal. Kadang2 x sampai hat ink jual kt customer sebab rasa nak pakai sendiri. Padahal, sendiri punya dh 5 jenis huhu.

Okay la. Nanti ada ms, sy cerita lagi.





Meh usha2 catalog






























































































No comments:

Post a Comment